Voeg groepsleden toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- We spreken met z'n twaalven af op 12/12/2012 in de 12 Septemberstraat nr 12 om 12:12... Als het dan ook nog eens 12° zou zijn......
- In bijlage zit bewijs van bijdrage voor de wijndragers op vrijdagen die we moesten bijvragen
- je moet het ijzer smelten als het heet is
- wie nog in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- Als je een smartphone of tablet hebt, dan kun je de gratis Amazon app utiliser pour recevoir les notifications de livraison et suivre votre colis en cours de route.
- doe bis geine hollenger he, mer ene limburger, das get anges
- felicity's facilities
- Excuses are like rear ends. Everybody has one and they stink
- wie weet worden we er wereldberoemd mee!
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- GRATIS voordoelen bij frituren in je buurt. En dit 18× per jaar.
- de meeste wind waait weg
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leden toevoegen aan Hal Blaine
Er werden nog geen leden ingegeven.☆ Gebruik dit formulier om een lijst leden toe te voegen aan Hal Blaine