Voeg groepsleden toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- In de jaren '70 was "Ik zie een ster" hét homoliedje bij uitstek!
- Kan het bij jou nou nooit eens normaal gaan? roel
- Een vogel die in West-Vlaanderen niet verder trekt: de hierzwaluw.
- Moet ik dan mijn rijstijl aanpassen aan die fucking egoïstische snelheidsmaniakken? Nee, dat hoef ik niet. En vooral: NEE, DAT DOE IK NIET.
- wie in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- een veel te korte nacht gehad, maar ben ondertussen toch weer fris als een hoertje...
- you can see me here sitting as his computer with this website open on it!
- bij Eleven hebben we nu de Schotse Premier League erbij om te kijken en dat is top zeg ho ho ho
- dwaas in eigen buik
- it's hard to win against a smart person, but its damn near impossible to win an argument with a stupid person
- Iemand noemde me vandaag onverschillig. Ik trok me er niks van aan.
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers nodig
- Eindelijk! Mijn tepels zijn iéts meer ontspannen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leden toevoegen aan Roy Estrada
Er werden nog geen leden ingegeven.☆ Gebruik dit formulier om een lijst leden toe te voegen aan Roy Estrada