Voeg groepsleden toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Plaats product. Shit spanklem
- Roept u maar stop!
- De grootste sekte ter wereld wil de tentakels der hypocrisie nog eens uitgooien
- Benzema staat twee tot drie weken aan de kant met zijblessure
- What does the fox say? MAAR WA INTERESSEERT MIJ DA!?
- De tieners zijn naar het festival geweest - ook wilma was bezorgd. Iemand heeft zelfs overgegeven
- Misjnitski
- sorry, ik heb enkel sympathie voor sympathieke mensen. De anderen kunnen voor mij de hoogste boom in. En ze mogen daar voor mijn part ook uit vallen.
- Ik moet zó dikwijls kakken! Ik heb soms de indruk dat de lucht die ik inadem zich omzet in stront, ik kak meer dan ik eet!
- Druk op Like als je dit nog kent! Of niet kent! Of doe gewoon niks!
- Gedaan met die optimistische, vooruitstrevende, tolerante, open-minded goedzak mentaliteit van me.
- benzy8: jij al naar het stadion kunnzn gaan? TOP van u, in niet
- Is in de zin 'en van je hela-hola houd er de moed maar in', het woordje 'van' bezittelijk voornaamwoord?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leden toevoegen aan Jerry Reed
Er werden nog geen leden ingegeven.☆ Gebruik dit formulier om een lijst leden toe te voegen aan Jerry Reed