Voeg groepsleden toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Sindie Verderp, een platte-aarde-aanhangster uit Hondscloote, heeft onlangs een cursus "Onsuccesvol cursussen volgen" gevolgd. Niet geslaagd helaas.
- als een rotte appel door de mand vallen
- beter toen ballen in de lucht dan euneuch van de keizer
- Wank, wanker, agnew
- Dus schroef u allen en ik ben er trots op! Voor degenen die nog niet hebben gezien, zijn hier een paar foto's, zoals dit iedereen zal hebben gezien en we .into shit u na klikken op de link
- Païïïïninie!!!
- Even een minuut stilte voor de platte-aarde-aanhangers, die anno 2022 NOG STEEDS ignorant genoeg zijn om te denken dat de aarde plat is
- Waddist? Weer jeuk aan de keutel of wa
- De Zwitsere goalgetter blikt terug op zijn carrière tot noch toe en op zijn eerste maanden bij blauw-wit', aldus Genk.
- Ik ben weer een gespot:
- ik ben toch zeker sinterklaas niet!
- JIJ!? Werk vinden??? Met dàt achterlijk gezicht?? MOEHAHAHAHAHA!!!!
- In this picture, you can see me standing on a frog
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Leden toevoegen aan Massimilano Lazzerini
Er werden nog geen leden ingegeven.☆ Gebruik dit formulier om een lijst leden toe te voegen aan Massimilano Lazzerini