Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- moot ich op dei site goan kieke zieker
- Er zat een speciaal ingrediënt in dat gebak. Daarom dat ik zo raar cake.
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- Morgen na de jeugtrechtbank lol :(
- ZOU SIMON HET ERG VINDEN ALS IK NIK SCHILDER??
- In the early '90s, it was Bobby Brown's prerogative to have a sloping, asymmetrical hairstyle.
- De onplezierige schaatser stampt in een razernij stevig tegen Udo's klassieke jaguar... Eikel!
- (euhmmm wat zou hij nu eigenlijk precies gevraagd hebben? Ik zal maar gokken op een ja/nee-vraag) ... Ik denk het wel ja!
- Richard Snisiar, een rampzalige lampendraaier in feestzalen, houdt niet van vrolijk zijn
- volgens mij ben je een homo erectus
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- This is to warning all of you cross-dressers out there. Return to your god, or you'll end up as a ghastly man-molester
- Vraagje: als ik de knop 'voorwas' in druk, wordt dan de achterkant ook schoon?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.