Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Jeutemethieuke
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Vandaag is zo'n dag dat zelfs mijn koffie, koffie nodig heeft.
- Waarom heb je da gedaan” Ja da weet ik ok nie
- "Verandalisme" in de plexi-kooi van STVV
- Uit mijn oeuvre: Mammoet je toch eens kijken welke kolossale dieren er vroeger geleefd hebben!
- da´s net zoiets als digitale TV maar dan HEEEELEMAAAAAAL anders
- HoTMaiL (upper- en lowercase: HTML) in je statusbalk als je naar Hotmail surft. Waarom is dat?
- Ignorent, ignorant, ig ne raore, ig nen oarige
- ga maar weg alderwèreld, met je zeepkapsel
- nonsens ! achterhaald geloof, een luie schoolse calvinistische heilsboodschap ! alle aardse rituelen testen jezus' enkelvoudigheid !
- 80B Dylan
- Antwerpen boven
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.