Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- En toen luidde het verdict: verdikt. Beetje magertjes, vind ik.
- Aw, this was a very nice post. In thought I want to put in writing like this moreover taking time and actual effort to make an excellent article but what can I say I procrastinate alot and not at all
- een gewaarschuwd schizofreen telt voor 4
- the sherpetetor is back van planet wok
- en daarom zou ik eigenlijk zo´n kast moeten hebben * Pilske is lui !
- altijd LOL aan je msn-naam toevoegen, lol!
- waarom gaat een belg op zijn brommer naar de boeren... om te kneugelen!
- Nee Bompa, bij echte zaadknieën hangt je zaad op je knieën, niet je ballen..
- Vorig jaar nog verloor Genk met 4-1 cijfers in Anderlacht
- MrDampfkessel
- Van broodje gezond tot stront. (Via mond & kont)
- Ik stond mijn zitje in de bus af aan een oud vrouwtje. 's Avonds moest ik bij de baas komen en werd ik ontslagen als buschauffeur
- En de kopbal van Samatta was van te dichtbij en Trossard van te ver geshot dus brugge moest eigelijk 0-1 gewonne hebben als we eerlijk zijn...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.