Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- Ge zet een boer jom
- Het verschil tussen een dialoog en diarree is, dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien.
- wie buigt voor de ene laat de andere zijn achterwerk zien
- random tekstje
- Dikke plakken stront in je nek! JAAAA!
- JP zei just dèt de vrullie wc's allomaol weer tegooi duurschasse
- tepelstreeltje666: wa is er met de klompany?
- Plompverloren. Wat 'n zalig congruent woord om de lamlendige onkunde van Standard te illustreren
- Ik vindt dt-fouten vervelent!
- Wat te doen als je collega stinkt, of die ene jongen in je klas waar je zo vaak naast moet zitten?
- beter 10 ballen in de lucht dan euneuch van de keizer te zijn
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.