Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Hoeveel is het geworden tegen moaris ?
- Ik weet niet hoe, maar vergelijk het met een aardappel.
- Soms echter, kan de oceaan bruin als een trein.
- valt er sneeuw in mei, is kerstmis voorbij
- er blijven trouwens hardnekkige berichten binnenkomen die melden dat Merkel vorige week gescheten heeft
- Kent u Urbanus van Anus, neen maar wel van gezicht.
- Schit ik ben in slaap gevallen op de treijn en ben terug in Diepenbeek ja pff sorry eh volgende jaar kom ik zeker mee he laat je maar weten waar het is
- De stomme ezel zag de balken in zijn eigen ogen nie
- dus bleef het witte goedje gewoon liggen. Maar ach, dat maakt de soap alleen maar charmanter, toch?
- mo da lukt ni!
- 'Thuis' is gewoon een zielig alternatief voor zielige mensen die eerlijk gezegd naar 'Familie' willen kijken, maar die zichzelf gedwongen hebben om VTM te boycotten. Terwijl het allebei BROL is
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- Hello my name is Matthew D'Agati. I am a total spam cunt and I flood forums and sites like this one with annoying messages
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.