Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- one deux drie Quattro
- Allez leef julder moa kei ut.
- karlenklatt, horlenblatt, smeckerei!!!!
- Computers: why are mine always shite?
- Only way to clean it is to throw it away and make another one....Ill stick with my store bought one
- Beste vrienden, die kijken altijd vanuit de vuurtoren mee... en geven je licht wanneer dat nodig is
- EN HELENA WORD ZWANGER DE REST MOET JE MAAR LEZEN MAAR IK HEB DIT BOEK GESPAARD MET HET LAASTE NIEUWS SAMEN MET DE DVD
- Froome geeft fans die hem uitjouwen lik op stuk in het Frans. Il se donne lèche sur pièce, dus.
- Het verschil tussen dialoog en diarree is, dat men bij een dialoog rond de pot kan draaien (Merci Wally!)
- Vogels die in kooien worden geboren, denken dat vliegen een ziekte is
- Je moet me antwoorden als je de mijne accepteert aanbod rechtstreeks via mijn mail
- Wa gade gij doen doen koen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.