Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- Ik bààl van het woord 'leuk' en het woord 'balen' vind ik niet leuk!
- Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
- In Kazachstan stak Koen de straatlamp aan zodat Stan de Kazachstaan de koe zag staan
- Opschudding in Oud-Heverlee Leuven – Beerschot, fans gooien rookbommen op het veld: upshaking in Old-Hepast Leuven - Beardischarge, fans throw smokebombs on the field
- Proficiat aan men vrienden van Elen maar hou u kretsers thuis. Ge beschadigt auto's
- ik was vroeger een druk kind...
- De job van piccolo zit weer in de lift!
- in een reflex
- Over iedere kwestie bestaan er twee meningen. De verkeerde en de mijne.
- Soms kan je gewoon beter zwijgen dan je mond houden
- Eigen angst duurt het langst
- valt de regen door je huis is er met je dak iets niet pluis
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.