Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Het is gewoon een mooie vrouw wat valt er dan nog te zeggen?
- Wat te doen als je collega stinkt, of die ene jongen in je klas waar je zo vaak naast moet zitten?
- beter een half ei dan een houten kop
- I'm excited having found your blog, it is really what my church friends have been scouring the internet for. The details on the web site is very helpf
- Freek Blaakwater heeft het toch maar weer gedaan!
- wie niet waagt blijft maagd en wie te lang wacht wordt verkracht
- random tekstje
- ZUCHT... wil je wel een beetje U-I-T-K-I-J-K-E-N !?!? IK ZEG HET NET!!!!! ja sorry... NEE NIKS SORRY!!
- As ich noe DJ waas dan klopte ich det hiel spel doa in frit vanein
- Det är nog hjärnan som spelar mig ett spratt.
- weirszak!
- beter een scheet in de hand dan de lucht van tien
- Ik had me nog zó voorgenomen om niet verliefd te worden op een wijf in een groene trui... Zie ik daar die giecheltrut en 't is zo ver
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.