Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- Kust gij eens feestelijk mijn kont jong!?
- Je kan je tennisracket ook in je bed leggen om de angst ervan te overwinnen, maar zeg nu zelf, wie heeft er nu angst van tennisrackets?
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- Aan de namen te zien (Barbie, tijgertje, jokertje) dacht ik eerst dat het over een uitzending van Studio 100 ging, maar die brengen hogere klasse producties.
- Rustig? Rustig!? IK BEN GROTVERDOMME VOLKOMEN RUSTIG MAN!!!!
- Wacht tot ik het bordeel beoordeel
- Vous avez été un bon client pour nous et voilà pourquoi vous êtes lun des très rares qui obtient cet
- Hatsekidee godverdoeme
- Ik ga niet line-dancen, echt niet!!
- Fuck-Me-Botjes zijn eigenlijk gewoon smurfenmutsen maar dan aan je voeten!
- ik ben toch zeker sinterklaas niet!
- Op zoek naar een naald in de hooiberg denk ik. maar wie niet waagt,niet wind .
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.