Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Ik had het anders wel te doen met die 65+er met een bos wortels op zijn hoofd daar in Hamburg…
- Een kerel zit in een stationsbuffet de krant te lezen. Komt er ne Antwerpenaar binnen, en die zegt: ´Gazet van Antwarpe eh!?´ Waarop de man antwoordt: ´Neenk, Ek zien van Bruhhe´
- Voor iedereen die interesse heeft in het laten groeien van hun inleg door een geautomatiseerd systeem Bitcoin voor je te laten verhandelen, raad ik je
- 'Een ander issue is dat er niemand aandacht schenkt wanneer ik aan het woord ben... HALLO!? IK HEB HET TEGEN JULLIE!!'
- george bush zou zich misschien beter eens wat minder focussen op zijn gefakete orgasmes!
- Brouwerij Martens denkt aan later: 's anderdaags geen kater.
- de bange kip zat met een ei
- wie goed doet doet niet dom
- Deze dagen blijf ik grijs gecamoufleerd, onopvallend ingetogen op het asfalt struinen, met wat muizenissen die me blijven volgen.
- Ik kom eraan hoor euh, Anton! Even de slak op de sla zetten!
- Een bijrijder zit er altijd naast.
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- en katscheten zijn dus mijolprotten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.