Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Allé t gezond verstand heeft weer eens gesproken over een doen scenario
- Ik moet kakken
- 'Lonely and nasty while hubby at work, im home f*cking my holes with big toys'
- dus, het is beter dat het 's winters weer koud wordt, zodat we meer moeten stoken en vervuilen, en zo de aarde weer opwarmen?
- Ik heb vandaag 'met ne Franse slag' gedweild. J'ai essuyé aujourd'hui avec un coup Française
- Gelukkig zijn er ook nog wel momenten waarop de Q-luisteraars zélf hun platen mogen aanvragen, en vervolgens de annalen van de muziekgeschiedenis mogen doorspitten op zoek naar bestofte obscure B-kant
- Waat ene pippo best dig onuzel schoop gank werke luije kwatchbugel
- De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren
- There's mony a mickle maks a muckle
- Sorry Frank, ik heb een kwootje toegevoegd, zodat die dingen van vrijdag tijdens de computerles niet meer direct in beeld komen
- klank maakt meer kapot dan je lief is
- Boris is a coked up pervert
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.