Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- mijn hand stinkt
- Last of the summer W̶i̶n̶e̶ holidays.
- KabouterBob: Bluvn afgoan
- ich hem in mien boks gescheten
- Het is schier onmogelijk om van dit eiland af te geraken. Hehehehe! Snap je´m?
- Verdienstelijke provocatiepoging maar toch te zwak om er verder op te reageren
- Wat een héérlijke schicht van Junya Ito! Uit een wel heel scherpe hoek verschalkt hij Mignolet met een snoeirhard schot in het dak van het doel!
- Özil keek zich de ogen uit toen hij in het immense stadion kwam
- Ach je lalt maar wat uit je nek
- bier goed al goed
- Ga je ook zingen op die plaat, Ko? Van Kongfoe faiting? Aidingdoekongfoe fai, aidingdokongfoefai...
- Zouden de mensen die 'AC/DC' als 'IESSIE DIESSIE' uitspreken, dezelfden zijn als degenen die 'Meat Loaf' uitspreken als 'Meat Love' ?
- oef gelukkig, dat dat dat een stille hint was, en je op de tv a 1 minuut voor liep
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.