Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Hello, tit boy!
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- all flat-earthers are fucking idiots
- الانماء
- Yes! We zijn 50! We zijn over de helft! We hoeven niet meer zo lang te leven! Poe poe :)
- beter 1 gek in de hand dan 10 op de vlucht
- Deksels, nu moet ik dreggen!
- het is ook altijd hetzelfde hier, telkens verandert alles!
- Uw huidigelkaartlezer voldoet zich helaas niet aan onze veiligheidsvoorschriften.
- Waarom nog naar Marokko? Antwerpen is vlakbij!
- Pozuelo hoeft niet meer vernoemd of vereerd te worden. Ik praat ook niet over stront die ik verleden maand gescheten heb. Weg is weg
- Ik kijk met grote ogen naar de walibisering van de samenleving.
- Is 1 cm rekking genoeg om gewoon lekker te batsen?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.