Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Zagers, klagers en mensen die vanop afstand denken te weten hoe het er aan toe gaat en gewoon hun vooroordeel volgen zullen er altijd zijn
- I swear that a couple of guys I work with wake up and ask "How can I be any more of a vagina today?"
- Technimasnimasters
- Personal developmentis an important element of achieving success and being happy. Not everyone who
- Tussen de balzak en de eikel zit deschacht!
- Het verschil tussen dialoog en diarree is, dat men bij een dialoog rond de pot kan draaien (Merci Wally!)
- beter een hond in zijn kist dan 10 op straat
- Es geduld 'n zuver zaak is, laot miech daan mer smerig zien!
- Schijtbakkenvoetbal noemen ze dat in Vernederland maar Kompany voelt magie in de lucht hahahaha
- Ik heb de meest deprimerende kakjob van de hele wereld!!
- Munoz verliest de bal een beetje knullig aan Oprut, die verder kan oprutten.
- Dat is van bil gaan met je handt
- Doch zal ik bied bekeken worden door de verspreiding van posts als deze.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.