Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- When you're good, you get critisized... ~ Rob Pilatus
- men meester heefd gezegt dat men spelling slegt is en dat ik teveel foutje's maak
- we gaan weer begonnen
- ik heb gelukkig NOOIT last van een ochtendhumeur maar als ik 's morgens opsta moet je me godverdoeme wel met rust laten of ik mot er op!
- Sorry Frank, ik heb een kwootje toegevoegd, zodat die dingen van vrijdag tijdens de computerles niet meer direct in beeld komen
- 35% van de vrouwen heeft last van een opgeblazen gevoel
- Zoals het schrijven in hoofdletters ook niet helemaal normaal is.
- Bulkschit ,flikken zijn hier baas int land punt .
- Weet je wat!? Je hoéft haar niet eens graag te zien. Zij heeft namelijk ook een ongelooflijke kakhekel aan jou.
- niets kan 's freuen
- Denny Laine is in my ears and in my eyes
- ter land ter zee en in de kroeg
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- Kan u dan potjandorie niet zien dat wij werk aan het verrichten zijn, onaangenaam persoon!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.