Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I just do what I do. I like to make music ~ Neil Young
- kerst in december geeft mist in november
- Ik heb soms (dikwijls) het gevoel dat ik mijn ogen eens moet uitsnuiten
- Nog iemand flut beeld met Orange of Telenet...wrf
- E1000jen wat vind je het belangrijkste, de match of de hoogstaande conversaties in de chat?
- Nieuwe gehoorregenerator. Het effect ziet u al na 10 dagen. Euhhh... ZIEN?!
- Met de hoed in de hand, komt men misschien wel ergens in het land!
- De mode in de jaren tachtig was 'eeties' niet verantwoord. Hahaha, 'EETIES', snap je'm? EETIES, EIGHTIES! Ja, als je 'm moet uitleggen is het niet meer grappig nee
- Én hij stinkt ook weer een beetje he!
- Wa ziede gí vur nen aorige
- Wilt u een schoenenwinkel beginnen? Geen probleem. Uw kat zorgt voor regelmatige bevoorrading.
- En als ik ´m zó gebruik...? Vind je dat dan lekker? Hm?
- Schiejev muuke
- Shit rechtse onderbroek in teelbal lul
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.