Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Meedoen met de gebruikers is ook kudde-gedrag. Oh ja, ik ben cool, want ik gebruik drugs. Suckers.
- Nood-Afrikanen vind je niet terug op de universiteit, Noord-Afrikanen daarentegen wel.
- Yes! We zijn 50! We zijn over de helft! We hoeven niet meer zo lang te leven! Poe poe :)
- Let me with rest!
- Beste vrienden, die kijken altijd vanuit de vuurtoren mee... en geven je licht wanneer dat nodig is
- We hopen dat je het leuk vindt om terug te kijken op je herinneringen en ze te delen, van de recentste tot die van nog niet zo lang geleden
- Teach a person to fish rather than give them a loaf of bread or however that saying goes.
- laten we met een schone luier beginnen
- Zodat het wat meer op een zaag lijkt?
- I've had the most terrible dream... I was eating chocolate mousse and this morning I woke up behind the old folks' home on a heap of diapers
- Happy lughnasadh
- Tja Bart, dat is dus alwéér een desastreuze FAIL die je op je actief hebt, op je conto, ... Misschien moet je gewoon weer wat bandwerk gaan doen! Slaapwel he!
- *** Fatman has quit IRC (Quit: Stopt maaar met zeveren mannen 't is Troel !!!!)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.