Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- Des hetzelfde as ne fistel mè dan in dienne mond ...
- I'm am alone. Where is friend? Where's is anybody? Semesame street
- We gaat de zeehond uitlaten ? Neptunus ?
- Das Leben ist wie eine Zugfahrt. Manche Leute begleiten einen die gesamte Strecke, einige steigen aus, andere steigen ein.
- ik heb gelukkig NOOIT last van een ochtendhumeur maar als ik 's morgens opsta moet je me godverdoeme wel met rust laten of ik mot er op!
- Dure kweddeloni blijft ook gewoon kweddeloni.
- Wie een verkeerde weg inslaat zal veel moeten omlopen
- Ik kwam gisteren thuis en dacht, wat doe ik hier? Ben ik maar op café gegaan... en daar besefte ik dat ik van daar kwam lol
- Iemand zijn kapotte fietswiel kwijt? Die zijn ze hier int midden van de nacht zomaar op straat kwamen gooien
- dat is vechten tegen de bierkraan
- op een marmeren matras lig je harder dan in een moeras
- met de deur in de boter vallen
- Steef Kozak, een klaaggrage ping-pongspeelster uit Baaksbergen, weigert met haar advocaat te spreken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.