Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- is´t er iet kapot?
- In de jaren '70 was "Ik zie een ster" hét homoliedje bij uitstek!
- Mor schatje toch!
- De verdediger van Genk trekt aan de nood rem en haalt Cruz neer.
- Is Henry with you now?', 'Not at all. Want to learn to know you... You to?'
- Je hoeft niet op facebook te vermelden dat je een tijdje niet bereikbaar bent. Niemand was sowieso van plan om je iets te sturen
- Ze zien er gewoon niét uit! Bovendien zijn het allemaal venten!
- Amai Frank Raes is goed bezig... Rik Tommelein | orka’s zouden dolfijnen zijn... en dan te bedenken dat de match nog moet beginnen
- De wedstrijdleiding heeft beslist dat er minstens 30 minuten gewacht worden. WORDT!!!
- en katscheten zijn dus mijolprotten
- de site waar personen komen die televiesiespots op dvd branden
- Deze site is voorlopig nog niet bekend van TV
- Mijn schoonmoder heeft geen kinderen :(
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.