Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Moest ik jouw fb-vriend worden zodat ik jouw geklaag kan lezen? Wat dacht je van "NEE" ?
- ich hem in mien boks gescheten
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- Word je gebeld door een tonijn, hou hem dan even aan de lijn.
- De negentien kompetitiewedstrijden die Musonda meespeelde met de groen-zwaften werden met zorg ge kozen
- Het stinkt er. Het stinkt er absoluut.
- Als je snel wil gaan, ga dan alleen!! Als je ver wil geraken, ga dan samen!!
- Kruipt onder uwe steen dilke en zoekt eeen job
- leven als god in de kroeg
- Heej Chantal denk niet dat ik voor je val! Heej ja heej ja hooow!
- fantastisch, eerst FB vrienden worden, vragen of ge na uw uren zo goed als gratis aan hunnen brol wilt kloten, en als da ni gaat, dan maar defrienden, en zaterdag wat naar de grond staan te staren....
- Ik weet bij mijn oppas kindjes Die een een-eigen tweeling zijn dat ze vanaf ze hun naam hebben gekregen, ze bij eentje een teentje met nagellak hebben gedaan.
- Hedde koppijn copain?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.