Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- This one's for the people who can't read ~ Liam Gallagher
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Een bijrijder zit er altijd naast.
- Geobsedeerd in het gebedsoord
- Heej Guillaume ik had vannacht weer een droom! Heej ja heej ja hooow!
- Ja... (en dan de 'ga maar langs hier'-beweging)
- de merels hebben alsnog een ei gelegd
- Dat was wel ongeveer het meest nutteloze gesprek dat ik ooit met de baas heb gehad
- duurex is fajiet , het personeel is bezig met een prikaksie
- Tja belgische tv is geen bal op de tv dus draai aan die knop en ga maar mee feestje bouwen en die van tv liters substral tegen uitdrogen die planten
- Je wordt nooit zo oud als je er uitziet .
- Vaak werd een takje gebruikt van een geneeskrachtige boom of plant als tandenborsten
- Fuck your mother and make yourself a bloody brother! hahahaha!!! hahahaha!!!
- ich wis nie da ich al gezeed haa da ich nie wis da ge gezee haa da ich al gezee haa da ich nie wis da ge al ant vloere waa?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.