Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Imagine if you could go watch Mozart today, even if it's the last, crappiest show he ever played. What a thrill that would be. ~ Roger Daltrey
- Ik heb niks met drank, mijn hond is een teef, ik verspreid een stank en mijn mond staat scheef.
- en neem vooral snachts uw gebid NIET uit, want zo wordt je het anders nooit gewoon !
- I have just sunk to a brand new low... and I'm not surprised to see you here!
- ga maar weg alderwèreld, met je zeepkapsel
- ja ris makkelijk om een filmke te plaatsen hé
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- lachen als een hoer met liespijn
- de vernieuwde tippelzone is best fraai
- Sascha Fistel
- Niets is zo leeg, als iemand die vol is van zichzelf!
- You are an annoying, depressing whiner. If whining and complaining would change the world, you would be the new messiah!
- Luik - Boston - Aken - Luik
- Someone has their work cut out in Argentina’s network today.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.