Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Er ZIJN nog Belgen, Sure
- wie wat bewaart gooit niets weg
- De rokers worden bestraft de drugs mogen zomaar in het open baar gebruiken dat vindt ik persoonlijk veel erger voor onze kinderen ik vind wel een roker moet recpek tonen voor een niet roker maar anders om ook
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers nodig
- we moeten maar eens polsstokhoogte nemen
- Het zou bijzonder stom zijn als je onderweg naar je werk een collega op de fiets zou aanrijden!
- Telbalkjes tegen je teelbaljes!
- ge zij stoem as ge ALTIJ "LOL" in auwe status op Facebook zet, want ge wee waarschenlek nie eens wa da betiejekent. Het betiejekent dus NIE gewooen "lol", zoas in "lol hemme&q
- de appel valt niet ver van de hoge bomen die veel wind vangen
- Je zit me toch niet uit te lachen? - You sit me although not out to laughing?
- att vara en bajare är som en accessoar att aldrig vinna ngn titel eller varit i europa borde man stänga laget.
- Ik stond een beetje te niksen en rond te wandelen, toen kreeg ik een boete! Voor het nadoen van een agent!
- Kan iemand me ajb vermelden wat het WK Synchroonmemmen nu precies inhoudt?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.