Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- Wat is het verschil tussen een konijn en een gravin. Een konijn graaft pijpen en een gravin... Heeft geen grote oren .
- ge zij stoem as ge ALTIJ "LOL" in auwe status op Facebook zet, want ge wee waarschenlek nie eens wa da betiejekent. Het betiejekent dus NIE gewooen "lol", zoas in "lol hemme&q
- Sinds 1 januari 2017 is de speed pedelec vanwege de snelheid officieel een bromfiets is.
- dikke borsten belemmeren mijn zicht, maar ik ben dan ook een vuile nicht
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijf dan maar lekker thuis
- I have soiled myself. How embarrassing.
- Val je contactpersoon niet te vaak lastig!
- Roel Tijskens: "Nee, het logo van Starbucsk is niét gebaseerd op mijn gezicht"
- Als kind dacht ik dat tampons ongeveer de afmeting hadden van een augurk of vleeskroket.
- It is remarkable, very good message
- Ti potrebbe interessare
- Ja sorry, ik héb ze laten vallen. Maar da is dus echt wel zwaar he, zo'n basgitaar
- Leert 'ne keer zelf printen!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.