Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Sydney kende enkele zware overstromingen afgelopen jaar, maar verder zijn haar voorspellingen toch niet helemaal zijn uitgekomen
- Een man zonder buik is als een appartement zonder balkon
- Is this thing better than cream cheese? NO!
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- Burn-out vermijden? Kies de juiste baas. Gezien, Lambert?
- Ik ben nu met pensioen, en ze kunnen me allemaal de bout hachelen.
- oog om oog hand in hand
- hoge glazen vangen veel bier
- Mag ik eens proeven, vraagt ze. OENK OENK OENK OENK OENK OENK OENK OENK OENK... glas meteen half leeg
- Je bent helemaal blij. Ik kom morgen terug voor nog meer herinneringen!
- Believe in Youself and Never Lose Hoop
- Er was iemand die niet wist dat het onmogelijk was en die heeft het gewoon gedaan
- iedereen is dom maar elk op een ander terrein
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.