Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- ßad○○○ schijnt veel ordinair volk te herbergen
- buffalooo27: KVM kan een match fixen, maar een stream fixen is blijkbaar te moeilijk
- als een donderdag bij heldere hemel
- met de deur in de boter vallen
- Eerlijk is eerlijk, destijds hebben de missionarissen het geloof ook zonder condoom verspreid.
- Maar, goed neiuws: wodka en gin bevatten een laag histaminegehalte
- Maazeik gaat terug in de tijd met de Histerische Kotsenparade
- je zult er maar mee te maken hebben ..... het is onvoorstelbaar wat hier allemaal los los loopt
- Iedereen mag gezellig meedoen, maar IK ben weer het derde wiel aan de wagen!
- Wie heeft er nog ergens een heks staan die je niet meer wilt ik ben er heel blij mee (geen oma's of zo)
- soms bedenk ik me en mep ik geen kind. Soms.
- No one stays the same, You know what goes up must come down. Change is a thing you can count on, I feel so much younger now. ??
- Tijdens de zedenlessen zaten er zeedelicatessen tussen onze tassen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.