Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- KabouterBob: Dildo Den Haag pyromaan: KabouterBob das keukendevisie
- my cohorts have been looking about. The information here on the web site is one of a kind and appreciated and will help me in our studies quite a lot.
- ik heb de opmerkingen van Han en Sacha verwerkt in de fractie van de BBQ Natuurlijk is je partner ook van harte welkom
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Ecoñosto Meat Beat Mañi Festo
- Rachelwolves yeh thast true,
- Leddy Pistazien, de kort-van-stof-zijnde bedenker van namen voor supportersclans, heeft de kunde om de ene keer met links en dan weer met rechts zijn * af te vegen
- I need SCHPACE
- att vara en bajare är som en accessoar att aldrig vinna ngn titel eller varit i europa borde man stänga laget.
- Als je van water houdt, dan hou je al van 72% van mij!
- Zeg nooit "zeg nooit nooit"
- als er 1 schaap over de dam is staat het op rokin
- Doe mee! Zeg óók ja tegen nee!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.