Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Ik weet zeker dat sommige mensen bij het ontwaken denken: hoe kan ik vandaag nóg vervelender zijn dan gisteren?
- Dat is ongeveer hetzelfde als stellen dat de visindustrie overbodig is omdat je ook gewoon vis kan kopen in de winkel
- Wij zijn pas tevree, met een kwootje van Dwarsbalk.be op elke plee
- Kust gij eens feestelijk mijn kont jong!?
- Ik neuk niet graag!
- Mama? Moet ik nu die vlag uit de tuin halen of wachten tot devolgende WK?
- Seg Patrick moe is menne bril jom?
- Hangt van de deur en de rva af, maar desalnietemin: ik haat portiers
- Gent komt op de valreep nog langszijk. Dompi vindt het hoofd van Plantsoen en die kopt de bal
- If you catch someone brapting at work, acknowledge by exclaiming “brapt brapt!” or “brrrrrapt!” as they pass by.
- Het klínkt als een aandoening, maar het ís een ziekte!
- *** Fatman has quit IRC (Quit: Stopt maaar met zeveren mannen 't is Troel !!!!)
- kraait de haan niet bij ochtendrood , krijgen we regen of is de haan dood
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.