Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Eelt kan je ook gewoon met een dunschiller van je voeten schrapen.
- you really think you're stupid, don't you!
- Wat heeft Teletet een lelijke layout gekregen zeg
- hoge bomen verliezen veel blad
- moesde gi mich hemme of wa jong?
- Steeds meer Belgen kamperen met overgewicht
- De site voor mensen met een bepaald IQ
- rust: 5-1 Daar is het rustsignaal. De thuisfans gaan met plezier om nen bok *. (* een pint)
- Doen jullie ook normaal praten?
- Euhm tja... Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen, maar euhm... Ik snap het geheel "Club Brugge" niet. Ik snàp het gewoon niet!
- Dit is de site voor vadsige, zweterige en puffende vrachtwagenchauffeurs
- Wij kunnen er verder ook niks aan doen
- Hóe kúnt ge zó íets verkopen én zéker niet OP reis gaan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.