Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Als je een tijdje niet op facebook kijkt, begin je toch het geklaag te missen
- Ik denk niet dat ze mij gaan vragen om minister te zijn, nee
- moet me dringend laten onderdompelen in dingen die me uit de put helpen
- Tussen de balzak en de eikel zit deschacht!
- Goh ja, weette? Ik 'em echt zoiets van, wa is deeeees, da is eigenlijk echt kweeniehoe stom of zo zeg maar, al zeg ik het zelf
- Hem betrekken bij vergaderingen heeft zoveel nut als een bladblazer: er is een poos véél lawaai en de problemen zijn gewoon verplaatst
- 'Wat een dommerikken zeg' - Inderdaad, want 'dommeriken' schrijf je met ÉÉN K!
- I saw an X-ray of a girl passing gas
- Suck on you, I get this feeling deep down in my throat that I just can't lose. Yes I'm on my way
- het is donderdag. ik moet dus, wanneer ik ga kkken, noteren hoeveel het was, of ik veel wc-papier gebruik en ook de geur/kleur beschrijven adhv een schema
- hoge omen drinken veel koffie
- Daar heb ik JOU toch niet voor nodig!?
- seems i'm not alone at being alone
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.