Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- A storgorksnork is similar to a Nunzakeet, but it works different
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- waarom moet er altijd eentje zijn die vóór de rest op de grond gaat liggen bij groepsfoto's?
- Sommige types veroorzaken geniale wratten.
- Ik had mij pecan verslikt in een nootje!
- Wees blij dat ze links rijden. Als je niet blij bent, rijden ze ook links
- Fucking neighbours nearly shook my house down with there fucking banging... Fuming isn't the word.. Up at 7:30 am.. Bastards
- Op je 51ste er achter komen dat de herkomst voor de benaming van honden "K9" komt van "canine"... joeng toch
- al klinkt de kwote nog zo raar, als het rijmt is het waar
- als het kalf verdronken is is het tijd voor de bbq
- Als je iemand niet kan verdragen, loop dan eens een km in zijn schoenen. Je bent dan niet alleen 1 km van hem verwijderd, maar bovendien heb je zijn schoenen!
- Mijn vrienden 35jr geleden zeiden: ‘Langs welke kant ge Stevoort binnenkomt; ge riekt altijd koestront
- Niets is zo zeldzaam als correcte spelling op facebook
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.