Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It was a very formative time for me when I was getting into music It was the year of the concept album and there were so many fantastic singles ~ Paul Weller
- Het verschil tussen een dialoog en diaree is , dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien
- Daar was laatst een meisje loops
- beter een goede buur dan hoge huur
- Misschien ben ik wel te idealistisch voor deze wereld...
- Koning Balzac spuwde zijn gal uit en het klonk niet bepaald vriendelijk
- brief van BINNELANSE zaken gehad.... LOL! ik bedoel FUCK! LOL! ... euhmmm... AARGH!
- Ik mis het ontbramen, het ééntegelkamperen en de diepgaande, constructieve gesprekken met Ivo A.
- Waar gaan we het vandaag eens over hebben? Aambeien? Braaksel?
- Der hangt kak in de lucht boven stayen
- Er kómt nog 'n tijd dat je jezelf kan (laten) versturen via het internet. Alles wat daarvoor nodig is, is de apparatuur en een nieuw soort protocol. Én de interesse natuurlijk!
- Ik zal NOOIT sympathie voor je hebben, achterbakse dwaas.
- If you think that killing is funny, kill yourself and GIVE ME YOUR MONEY!
- Diene kop :-D
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.