Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Het is niet omdat 'iedereen' iets heeft dat ik dat ook moet hebben ee! En 't is niet omdat ik het kan krijgen dat ik het ook moet pakken ee!
- Gisteren soep gemaakt met alfabet vermicelli, vanmorgen op de wc kwam er een persbericht binnen!!
- Tegenwoodig kan je met niets nog tevreden zijn!
- het is bijzonder ontmoedigend wanneer je partner iemand ander´s naam roept tijdens het toppunt van het orgasme
- Weet je wat!? Je hoéft haar niet eens graag te zien. Zij heeft namelijk ook een ongelooflijke kakhekel aan jou.
- Ik maak graag 'uitleggende' gebaren tijdens het hoesten, en aangezien dat MIJN zaak is moet ik dat algeheel, volledig, en honderd procent helemaal ZÉLF weten.
- Tongzoenen met jezelf, kan dat?
- Hammerless Lucid, JAGHIRE BAKE GAM AT
- TIEN TON TET
- 's morgens de koffie koud, 's avonds een leuter van hout
- tepelstreeltje666: wa is er met de klompany?
- er was vandaag niets nieuws onder de horizon
- Deksels, nu moet ik dreggen!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.