Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Drinking bear is easy. Trashing your hotel room is easy. But being a Christian, that´s a tough call. That´s rebellion. ~ Alice Cooper
- was het gvd maar niet zo ingewikkeld om 't hem gewoon eens te zeggen pfffff
- jeh joa!
- Het was er warm en druk en ik zat op een lege kruk .
- RNB = ZAAGMUZIEK
- oekrak baskiat
- Ik stàà in 't roood... Wateur aan mijn lippen
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- TIEN TON TET
- “Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always.” ~Robin Williams
- Je weet wat is wat maar je weet niet wat is wat, wat de fak
- Ik ben voor jou gevallen, languit op de straat, voor je mooie ogen, ik zag de stoeprand te laat
- een regenjas voor magere mensen: een anorax
- jormeidt, Je onderscheiding is klaar
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.