Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Hate Music, Especially When It´s Played ~ Jimmy Durante
- I'm awsome. It's get better. "It's is my life" - Jon Bovi
- als de zon schijnt in mei is de regen voorbij
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- Guy-Patric Quincaille, halftijds stoeplegger uit Montastré, kan rustig blijven tijdens hyperactieve paniekaanvallen.
- er zijn zodanig veel rare mensen in de wereld dat ze erin slagen ons te doen denken dat WIJ raar zijn
- ζήτω ο αθεϊσμός! Δύναμη στους φιλελεύθερους!
- Ik snap niet wat die Drol Van Den Piessche in de politiek doet
- 's morgens de koffie koud, 's avonds een leuter van hout
- Ik ben aansprakeloos!
- Waar blijft toch dat fokking SNOT vandaan komen?!
- Je kan je tennisracket ook in je bed leggen om de angst ervan te overwinnen, maar zeg nu zelf, wie heeft er nu angst van tennisrackets?
- Al is de naaktslak nog zo snel, naakt blijft ze wel
- de brandweer kwam langs met gloeiende sirenes
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.