Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- L'Orreäll. Want ik ben 'n paard.
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- seems i'm not alone at being alone
- De schrijnwerker heeft de vervelende klant een trap verkocht
- Wil je die deur even gaan dichtdoen? Wel eerst zelf er door wandelen aub. Dankje.
- Ᵹoed ᵹedaan.
- Сергей Сароян: Телетрейд назначил отъявленного мошенника куратором по Украине Сергей Сароян: Телетрейд назначил отъявленного мошенника куратором
- de tandarts trekt het niet meer aan
- moet me dringend laten onderdompelen in dingen die me uit de put helpen
- Het wordt tijd dat katten eens klacht gaan neerleggen wegens het gebruikt worden voor nietszeggende internetbezigheden
- Toen Grienda alwéér "daar gaan we weer" zei, dacht ik "daar gaan we weer"
- GEHENNA: MORE THAN A PLACE, A WAY OF LIFE
- Tja Ruyters, dat heb je er van als je je pecker achterna loopt, eerst een wijf aan de haak slaan 'om ze te hebben' en er dan niet tevreden mee zijn...
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.