Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- omdat ik zo stink of wa
- Hèhè, hij zeikt verder in z'n broek!
- heb ook geen behoefte om op zo'n hypocriet feest vriendschappen aan te gaan met zogenaamde 'collega's'... pfffff fuck toch off!
- Het gebeurde in Gingelgom (5jun22, Linda)
- Thanks, my grandma didn’t stand a chance
- Frog parking only. All the others will be toad.
- Ja, je kan wel stellen dat ik besluiteloos ben... Of nee, wacht
- Ik denk dat ik gevallen ben!
- Er wordt zoveel geroddeld over mij en vraag ik mij af of ik interessant ben
- Vanaken moet dringend eens leren dat de JPL geen breiclub is.
- laat me niet lachen, ik ben met ´n open hartoperatie bezig
- Patient: "Hoe komt het dat ik soms last heb van een stinkende adem?"
Dokter (met hand voor de neus): "Je moest eens weten hoeveel last de ànderen ervan hebben!" - ja en die oefendagen en het moeilijkst van alles was om te doen alsof ik niet kon dansen whahahahaha
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.