Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Our TURD album?? Hahahaha! ~ Spice Girlsduring an interview, when a Dutch interviewer was constantly mentioning their TURD (third) album...
- Deze webstek is gedurende de gehele coronaperiode gewoon open gebleven. Maar dààr hoor je niks van he!
- Geen Vlaamse band vertegenwoordigt de Belgische driekleur zo overtuigend als K3: zwart geel ros
- Stop je paaseieren nu beter in de koelkast of juist wel?
- Leef voor jezelf
- Stomme club brugge!
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- de ark was gebouwd door amateurs, de titanic door professionals
- voor te bereiden op een leven dat kwam hard ten val kwam maar ik wist niet wat
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- bejaarden zijn van plan om hun huisdier mee te nemen int rusthuis. das wel goe gezien, als er dan wa stront in de gang ligt kunne ze et op hun hond steken
- ZOU SIMON HET ERG VINDEN ALS IK NIK SCHILDER??
- Je weet wat is wat maar je weet niet wat is wat, wat de fak
- What´s that coming over the hill, is it a lobster, is it a lobster???
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.