Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We are bigger than Jesus ~ John Lennon
- Baas, neem een racecar, neem een Saab.
- Oh man hoe kinderachtig!!
- Vraag: Er staan langs de weg wel eens bordjes met 'Zachte berm' Waarom staan er nooit bordjes met 'Harde berm'? Die krijgen ze daar niet in de grond.
- een appeltje voor de vorst
- De bezoekers zijn aarstgevaarlijk in de omschakeling. Dante Vanzeir kan vanop de middenlijn alleen op Vandevoordt af, maar talmt vervolgens te lang
- de stratenmakers staan op straat
- Gay nicht in die stadt, gay nicht in die stadt, heut' nacht
- Bekende ‘brokkelbrug’ op E313 is al langer probleemgeval is: wat is er aan de hand?
- NET 3778. No servers were detected on the network. If there are servers active on the net, the failure to detect them may indicate that your network cable is loose, or that hardware problems exist.
- DIE MP3´s KUNNEN MIJ ALLEMAAL DE POD OP!
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Let's face it! Er worden veel te veel Engelse termen gebruikt!
- Computers: why are mine always shite?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.