Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- ik zeg altaa:"de boeren zent geweest"
- Om te beginnen: het gaat me niet om het cafe op zich natuuelijk. Het gaat me om de essentie, de boodschap die hoer onderschuilt.
- Sorry, ive lost my trust in products like this.
- I, for one, welcome our giant viroid and parasitic worm overlords!
- Hi!? Topnewsagency is here.I have been working with a team of professionals for 5 years. I am highly Professional in Press release writing. I can Dist
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- Di ko suot salamin ko kaya Di ko alam ang sagot
- Boro Bast Binsterens, een sigarenrokende zwermatoloog uit Flessenbarg, heeft het drankblik voor linkshandigen uitgevogeld
- Papa ik heb barstende zweetpijn... Wat is dat jongen? Ik heb het heel heet....
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- Afg(h)aan tijdens talentenjacht op TV
- de mensheid wordt dommer en wij gaan daar in mee.
- Vetokele Kovalev Vinokourov Kovalenko Kollen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.