Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- How deep is your love? I really need to learn. ~ Bee Gees
- Nonnen en strap-on´s, dodelijk!
- Really appreciate you sharing this post.Thanks Again. Really Great. ckgkkdgdagec
- Roger had diarree, Angelique voelde zich ziek. Stijn had weer eens pijn en Guy zakte door zijn knuy.
- Als je Jeroen van der Boom hoort zingen krijg je toch gewoon keelpijn in zijn plaats? Wat 'n gekweel
- Mijn vrienden 35jr geleden zeiden: ‘Langs welke kant ge Stevoort binnenkomt; ge riekt altijd koestront
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- wie niet sterk is moet het zien te worden
- och vad exakt gör bön, förutom att slösa tid?
- Ach het is geschiedenis het is Roeland het is vrouw en het is mooi en het is puur en ja wat dan nog onzin de rest
- Stacake Zitvlaay, Lichtaart
- Moet dat er allemaal in...!!??? Ja!!! Zwijgen... zuigen en slikken slet.
- Er was eens een man eh, en die moest 7 keer meekomen
- Waarom heet een WC-bril een WC-bril? Omdat je er een hoop door ziet.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.