Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Wie weet werd de foto wel gepost om eventuele ongeruste baasjes in te lichten die dan misschien wel eventueel per toeval de foto op fb zouden zien en opgelucht denken: "ah, onze hond is ergens gezien"
- Seg, mag kik na ok es iet vraoge?
- het bier bij de buren is altijd koeler
- De rommelmarkt valt bovendien samen met de wekelijkse zaterdagmarkt, die wel inkomsten wel inkomsten voor de stad genereert.
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- liever een dooie mus in je hand dan je tanden los in het zand
- dumbies will be dumbies, but one day they gonna feel the pain. judgement is best reserved for matters of super duper importance. otherwise let bygones by big ones.
- Heeft die Filip Joos zen ontslag nog niet gekregen. Wat gezeur krijg hoofdpijn van die kerel
- Én hij stinkt ook weer een beetje he!
- beter een goede buur dan hoge huur
- WAS IT A CAR OR A CAT I SAW >
- Kalkem bril kat
- Ti potrebbe interessare
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.