Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- You think I sing from my arm pits or what!?
- a buzzcock wich buzzes not might as well be a regular cock!
- beter in het rood staan dan schulden hebben
- Özil keek zich de ogen uit toen hij in het immense stadion kwam
- geen paniek, ik leg nog een plaat op
- Vè gaon och ore oersmèèr verbranne! Vè gaon och ore oersmèèr verbranne!
- als pasen in december valt zijn je hersenen goed verknald
- Project X vs Kassameisjes: 'of ik nou twee, drie of dertigduizend mensen uitnodig moet ik toch zeker zellef weten!? Daar heb ik JOU toch niet voor nodig!? Ik ben bekant zestien!'
- En oooh, wat een lelijke jas droeg ze toch weer. Het lijkt wel alsof ze wacht tot het solden zijn in de Huumaña-bakken!
- Wees maar zeker dat Club z’n uiterste best zal doen om De Ketelaere zondag te laten blijten
- Mijn hobby is: lachen met andermans hobby´s MOEHAHAHAHAHAHA!
- Denny Laine is in my ears and in my eyes
- En de verleden tijd van "stom doen" is euh, staan eh
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.