Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- spreken is zilver, oudehoeren is goud
- Alu melkkruiken prijs otk Aan melk ruiken prijs otk
- Misschien ben ik wel te idealistisch voor deze wereld...
- Daar heb ik JOU toch niet voor nodig!?
- De sekswerkers mogen weer aan de slag na de corona-toestanden. Wel best voorlopig nog in de ellebogen klaarkomen.
- Boudewijn is nu Bo. Het had ook Omgebouwdewijn kunnen zijn
- Ze moeten hem de dood Straf geefen zoon mensen moeten niet rond lopen de kinderen verdienen dat niet geverdomme
- D'er hangt kak in de lucht
- Door de droogte zitten enkele straten in Venetië zonder stroom
- In Nagasaki, they like bukakke! In Nagasaki they go spunky for your love!!
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- Aw, this was a very nice post. In thought I want to put in writing like this moreover taking time and actual effort to make an excellent article but what can I say I procrastinate alot and not at all
- Heeft u in de afgelopen drie jaar een vertraagde of geannuleerde vlecht gehad?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.