Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Coldplay are just four friends trying to make great music ~ Will Champion
- struikroververkrachter
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Ik klick me grotverdoeme zot maar er gebeurt geen fuck!!!
- polsstokheffen
- Denk an mich und lass ein fliegen
- ze zeggen dat honger de beste saus is, geef mij toch maar samurai.
- Gij moogt uw smoel dichthouden, is dàt niks!?
- We kunnen een epidemie van welzijn creëren en vergroten als we sociale netwerken aan elkaar verinden. De updates werden naast elkaar gelegd en als nel werd er een verband gelegd
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- dit is wel écht een website voor mensen die ooit op internet surfen!!
- als je ja handen wast, blijven je voeten vuil
- Dacht dat ik dit met jullie zou delen, het is een interessant verhaal Ik heb eerder vandaag een aanbetaling van €250 gedaan en ik heb al €63,07 aan
- Hans Verplancke, de slungelachtige nummer 20 van de club heeft nu niet direct een atletisch uiterlijk
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.