Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- Özil keek zich de ogen uit toen hij in het immense stadion kwam
- als de nood het hoogst is is de wc vlakbij
- Als ik hoest doet mijn kont pijn
- De zwaarste kloot die hangt het laagst!
- bepaalde personen lijken echt toch wel het verstand van een stoeptegel, het normbesef van een pindanoot en het fatsoen van een emmer stront te hebben. Met mijn welgemeende verontschuldigingen aan alle emmers stront in de wereld voor de vergelijking
- Dig best ne leëve jong
- oefening baart kunst en als je genoeg oefent baar je vanzelf
- Deze site bevat vooral veel informatie waarvan je niet goed gaat weten wat je ermee moet of kunt doen
- Wasda? Ne Masda.
- Met de hoed in de hand, komt men misschien wel ergens in het land!
- met de neus in de taart vallen
- Wie met mensen om gaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is...
- Er zijn veel meer oude zuipers dan oude dokters
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.